برنج قهوه ای یا همون سبوس دار یه محصول با خواص زیاده که حتما شما هم از خودتون پرسیدین اونو از کجا بخرم. برای رسیدن به جواب سوال تون و آشنایی کامل با این محصول مقاله ما رو از دست ندین.

شاید شما ندونید که برنج قهوه ای اصلا چیه و براتون جای سوال باشه که چطور میشه چیزی که همش سفیدش رو مصرف کردین قهوه ای هم داشته باشه و یا اینکه اصلا چرا همه توصیه میکنن چنین چیزی بخورید و برای چی همه دارن الگوی مصرفشون رو تغییر میدن و برنج قهوه ای خرید می کنن? بعضیا هم دنبال خریدن سالم ترین برنج سبوس دار هستین.

منظور از برنج قهوه ای چیست

به عکس زیر قشنگ نگاه کنین، چیزی که تو قسمت یک میبینین بهش میگن شالی، همون چیزی که از شالیزار برداشت میشه و هنوز برنج نیست که میبرنش کارخونه شالی کوبی و پوستش رو میکنن میشه برنج قهوه ای که توی قسمت دو دارید میبینیدش و تو کارخونه شالی کوبی میره توی دستگاه سفید کن که سبوسش رو میتراشن و سفیدش میکنن.

پس این برنج سفید که همه میشناسین در اصل اولش قهوه ایه و حتما الان قشنگ فهمیدین که ماجرا چیه و دارین ما رو دعا می کنین.برنج قهوه ای

چرا باید برنج قهوه ای بخوریم

ببینید اصل ارزش غذایی برنج به سبوسه و ما به اشتباه و طبق عادت بدی که داریم میایم اونو حذف میکنیم و قسمت بی ارزش رو مصرف میکنیم که مارو به خوبی سیر نمیکنه و مجبور میشیم بیشتر بخوریم که این بیشتر خوردن برای ما میتونه چاقی و دیابت رو بیاره و جالبه بدونی برنج قهوه ای مصرف تون رو پایین میاره که هم خرج تون کم میشه و هم خیلی از مریضی ها رو از زندگی تون حذف میکنه.

خرید اینترنتی برنج قهوه ای

بیشتر برنج های سبوس داری که بسته بندی شرکتی دارن از ارقام ارزون و پرمحصول مثل ندا و شیرودی هستن و بخاطر همین مردم بعد از اینکه اونا رو مصرف می کنن پشیمون میشن و دنبال اینن تا شاید بتونن اینترنتی برای خودشون یه برنج سبوس دار خوب پیدا کنن که در این مورد می تونین روی ما حساب کنین، تازه ما تو بعضی شهرای بزرگ نمایندگی هم داریم و هزینه ارسال نمیدین و خیلی راحت میتونین خرید کنین. برای خرید برنج قهوه ای در تهران شما کار خیلی راحتی رو پیش رو دارین.

منبع: مرجع خرید و فروش انواع برنج قهوه ای

فهرست