برنج از بهترین مواد غذایی گیاهی بوده و از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و این محصول در گونه های مختلفی تولید و به بازار عرضه می گردد. برنج معطر شمالی در حجم بالایی کشت می کردد و از کیفیت بالایی برخوردار بوده و بیشترین مصرف را در سطح کشور دارد. برنج با توجه به انواع ریزمغذی هایی که دارد از غذاهای با ارزش محسوب شده و مصرف زیادی در جهان دارد و انواع برنج شمالی را می توان از نمایندگی فروش بصورت عمده و خرده و با قیمت روز تهیه نمود. برنج معطر شمال ایران از بالاترین سطح کیفی برخوردار بوده و دارای طعم دلچسبی می باشد و این برنج صادرات زیادی به کشورهای مختلف جهان دارد.

تهیه برنج معطر شمالی

در شمال ایران شالیزارهای وسیعی برای کشت برنج در نظر گرفته شده اند و هر سال در حجم بالا انواع برنج مرغوب در این مناطق تولید و به بازار داخلی عرضه می گردد. برنج معطر شمالی در انواع مختلف تولید شده و با قیمت روز در بازار به متقاضیان عرضه می گردد و این برنج از بالاترین سطح کیفی برخوردار بوده و بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص داده است و می توان این برنج را از مراکز معتبر تهیه کرد.

برنج معطر شمال

انواع برنج معطر شمال

برنج از غلات با ارزش بوده و مصرف جهانی بالایی دارد و علاوه بر مصرف غذایی از آن برای تولید انواع فراروده های داروئی نیز استفاده می شود. برنج درجه یک ایرانی در شمال کشور تولید می گردد و بالاترین کیفیت برخوردار بوده و در انواع مختلف به فروش می رسد. برنج معطر شمال را می توان در اوزان بالا و با قیمت روز تهیه کرده و مورد استفاده قرار داد.

تهیه برنج شمال

منبع: قیمت برنج ایران

فهرست