ایران از کشورهای بزرگ در زمینه تولید برنج با کیفیت در جهان می باشد و هر سال در حجم بالا انواع این محصول را تولید و به بازار داخلی عرضه می کند. در شمال ایران بهترین برنج مرغوب کشت می گردد که از سطح کیفی بالایی برخوردار بوده و مصرف زیادی دارد. انواع برنج مرغوب شمال را می توان در حجم بالا از مراکز معتبر و نمایندگی فروش بصورت عمده و خرده تهیه کرده و مورد استفاده قرار داد. برنج شمال کشور دارای بوی مطبوعی بوده و مصرف زیادی در سطح کشور دارد و این برنج در بسته بندی های متنوع به نقاط مختلف دنیا صادر می گردد و این برنج مرغوب بیشترین فروش را در کشور دارد.

تهیه برنج مرغوب شمال

برنج از غلات بسیار مقوی بوده و در ارقام مختلفی در سطح کشور کشت می گردد و این محصول گیاهی بسیار مرغوب بوده و مصرف زیادی دارد. برنج ایرانی به تنهایی غذای کاملی محسوب می شود و در سفره های ایرانی جایگاه ویژه های داشته و مصرف بالایی دارد. برنج شمال ایران بسیار مرغوب بوده و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و می توان انواع این برنج را بصورت عمده تهیه کرد.

برنج مرغوب شمال

بهترین برنج شمال ایران

در شمال کشور شالیزارهای زیادی برای کشت برنج در نظر گرفته شده اند و با توجه به شرایط محیطی بسیار مساعد، در این نقاط بهترین برنج کشت می گردد که از نظر کیفی و کمی در سطح بالایی قرار دارند. بهترین برنج شمال ایران را می توان بصورت عمده و خرده از نمایندگی فروش با قیمت روز تهیه کرده و مورد استفاده قرار داد و این برنج ها مرغوبیت بالایی دارند.

برنج شمال ایران
منبع: <a href=قیمت برنج ایران

فهرست