خرید اینترنتی برنج دم سیاه را می توانید با اطلاع از قیمت روز این برنج که در جدول زیر برایتان قرار داده ایم ببینید تا با آگاهی کامل این برنج گیلان را که از بهترین ارقام برنج تولید شده در کشور است تهیه نمایید.

قیمت برنج دم سیاه

برنج دم سیاه چیست؟

شاید برای شما جای سوال باشد که برنج دم سیاه چیست و چرا اینگونه بر روی این برنج نام نهاده شده است. برای رسیدن به پاسخ سوال خود حتما کلیپ زیر را ببینید تا واضح و کامل متوجه ماجرا بشوید.

کشت برنج دم سیاه

برنج دم سیاه باید در نواحی پر آب تولید شود زیرا دیر رس بوده و نیاز فراوان به آب دارد از جمله مناطقی که صدری دم سیاه گیلان در آن ها تولید و کشت می شود می توان به شهر های زیر اشاره نمود.
  1. رشت
  2. کوچصفهان
  3. خمام
  4. شفت
  5. ماسال
  6. به صورت محدود در فومن

خرید اینترنتی برنج دم سیاه

[box type=”warning” align=”” class=”” width=””]اگر می خواهید از فروشندگانی که به صورت اینترنتی برنج دم سیاه را عرضه می کنند خریدتان را انجام دهید حتما دقت کنید که از یک مجموعه ی معتبر و خوشنام که خود تولید کننده ی برنج است این کار را انجام دهید چرا که در غیر اینصورت برنجی غیر از دم سیاه و با کیفیت پایین نسیب شما می شود.[/box]

فروش عمده برنج دم سیاه

در برخی از شهر های ایران مردم به شدت طرفدار برنج دم سیاه هستند و به همین دلیل فروش عمده برنج دم سیاه در آن شهر ها نیز می تواند سوددهی خوبی برای یک بنکدار داشته باشد. این شهر ها عبارتند از:

  • تبریز
  • تهران
  • شیراز
  • مشهد

 

فهرست