خرید برنج قهوه ای ارگانیک هاشمی از گیلان

خرید برنج قهوه ای ارگانیک به حدی برای مصرف کنندگان این محصول اهمیت دارد که در برخی موارد ملاحضه شده مردم برای تامین مصرف شخصی خود راهی گیلان شده اند تا برنج سبوس دار هاشمی را مستقیم از کارخانه تهیه کنند. در این مقاله قصد داریم به بررسی یک روش خرید ساده و بحث ارگانیک بودن این محصول بپردازیم.

برنج قهوه ای ارگانیک

اگر شالیزار ها از طریق رودخانه آبیاری شوند خروجی آب هر شالیزار ورودی آب شالیزاری دیگر است. این یعنی کافیست یک شالیزار از کود یا سم استفاده کند تا در سایر شالیزار ها نیز تاثیر گذار باشد پس در آبیاری رودخانه ای ارگانیک بودن برنج معنی ندارد.

اگر منبع تامین آب شالیزاری چاه باشد باید توجه داشت که سفره آب های زیر زمینی نیز تحت تاثیر نشست آب های سطحی شالیزار ها اثراتی از کود و سم در خود دارند و نمی توان گفت برنج شالیزار ارگانیک کشت می شود.

در این بین افرادی مدعی آبیاری شالیزارشان با استفاده از آب استخر ماهی هستند، آب استخر ماهی نیز از دو روش بالا تامین می شود و به طور کلی کشت برنج کاملا ارگانیک با توجه به نقش آب غیر ممکن است پس اگر روی بسته بندی برنجی کلمه ارگانیک را دیدید کمی به گفته های ما فکر کنید.

خرید اینترنتی برنج قهوه ای

بسیاری از افرادی که با برنج قهوه ای آشنا می شوند بلافاصله برای خرید آن سراغ جست و جو در اینترنت می روند. البته برای برخی بصرفه نیست که مثلا بخواهند مقدار کمی برنج قهوه ای را از گیلان به صورت اینترنتی خرید کنند و هزینه های پست و باربری برایشان به صرفه نیست. به همین دلیل ما سعی کرده ایم برای فروش برنج قهوه ای هاشمی در برخی شهر های بزرگ نمایندگی داشته باشیم تا مشتری آسوده خاطر تر به هدف خود برسد.

خرید برنج قهوه ای هاشمی از گیلان

برای برنج فروشی ها، عطاری ها، هایپرمارکت ها و سایر کسبه ای که می خواهند برنج قهوه ای را به صورت عمده خرید کنند بهتر است سراغ گیلان بیایند و برنج قهوه ای رقم هاشمی را خرید کنند. هاشمی به دلیل استخوانی بودن در نوع قهوه ای پخت بهتری را به مشتری می دهد زیرا ضخامت لایه سبوس مناسبی دارد و بهتر آبگیری انجام می دهد. جالب است کسبه بدانند فروش برنج قهوه ای در تهران و سایر شهر های بزرگ در آمد قابل توجه ای برای آن ها دارد.

منبع: مرجع خرید و فروش انواع برنج قهوه ای

فهرست