برنج از محصولات کشاورزی با ارزش بوده و در اوزان بالا در نقاط مختلف کشور تولید می گردد. حجم بالایی از برنج ایران، در شمال کشت می گردد و از بالاترین سطح کیفی برخوردار بوده و بسیار مرغوب می باشد. بهترین برنج شمال ایران را می توان در انواع مختلف و با قیمت روز خرید کرد و اکثر برنج های شمال ایران، معطر بوده و در حین پخت بوی دلنشینی از آن به مشام می رسد. برنج معطر شمال در مراکز معتبر و نمایندگی فروش بصورت عمده و خرده به فروش می رسد و این برنج بسیار خوش پخت بوده و مصرف زیادی در سطح کشور دارد. برنج شمال ایران به خارجی از مرزها نیز صادرات می گردد.

خرید برنج معطر شمال

برنج از غلات مرغوب بوده و در سطح بالایی در ایران کشت می گردد. بهترین برنج ایرانی در شمال کشور تولید شده و در بسته بندی های متنوع به بازار داخلی عرضه می گردد و با توجه به کیفیت بالایی که این محصول دارد، قیمت خرید آن نیز بالا می باشد. انواع برنج معطر شمال را می توان از نمایندگی فروش و فروشگاه های زنجیره ای بصورت عمده و خرده تهیه کرده و مورد استفاده قرار داد.

بهترین برنج شمال

بهترین برنج شمال

برنج از برترین محصولات غذایی بوده و با توجه به ارزش غذایی بالایی که دارد به میزان زیادی مورد استفاده قرار می گیرد و این غله برای اولین بار در کشورهای آسیایی کشت شده است و در چین و هند کشت آن متداول بوده است. برنج معطر شمال ایران از بهترین غلات تولیدی در کشور بوده و بسیار مرغوب می باشد و طرفداران زیادی در ایران و سایر نقاط جهان دارد.

برنج معطر شمال

منبع: قیمت برنج ایران

فهرست