ایران از کشورهای تولید کننده بهترین برنج در جهان می باشد و هر سال در اوزان بالا انواع این محصول کشاورزی را تولید و در بسته بندی های متنوع به بازار داخلی عرضه می کند. در مناطق مختلف ایران انواع برنج مرغوب در حجم بالایی تولید می شود و این برنج ها را می توان از مراکز معتبر بصورت عمده و با قیمت روز خرید کرد. برنج مرغوب شمال با توجه به کیفیت بالایی که دارد، توجه خریداران زیادی را به خود جلب کرده است و این برنج ایرانی در ارقام مختلفی کشت می گردد و ارزش غذایی بالایی دارد. برنج شمال دارای بوی مطبوعی بوده و بیشترین فروش را در بازار کشور دارد.

خرید عمده برنج شمال

شمال ایران یکی از مناطق وسیع تولید کننده برنج در کشور می باشد و در این منطقه شالیزارهای وسیعی برای کشت برنج در نظر گرفته شده است. برنج شمال در انواع گونه ها تولید می گردد و از سطح کیفی بالایی برخوردار بوده و می توان بصورت عمده و خرده انواع آن را سفارش داده و خرید کرد. برنج علاوه بر مصارف غذایی، برای تولید دارو و نیز موارد پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید عمده برنج

انواع برنج مرغوب شمال

برنج از پر خواص ترین مواد غذایی در کشور بوده و از آن انواع غذاهای مقوی تهیه می شود و این محصول کشاورزی در حجم بالایی در سطح کشور تولید می شود. برنج مرغوب شمال از کیفیت بالایی برخوردار بوده و دارای بوی معطری می باشد و می توان انواع برنج شمال را بصورت عمده از نمایندگی فروش و یا مراکز معتبر با قیمت روز خرید کرد و این برنج ارزش غذایی بالایی دارد.

انواع برنج شمال

منبع: قیمت برنج ایران

فهرست