برنج از غلات بسیار مغذی بوده و مصرف کنندگان زیادی در سطح کشور دارد. انواع برنج معطر در شمال کشور کشت می گردد که از کیفیت بالایی برخوردار می باشند و بصورت آنلاین به فروش میرسد.
ایران یکی از کشورهای خودکفا در زمینه تولید برنج مرغوب می باشد و اکثر برنج های ایرانی در شمال کشور کشت می گردد. در شمال ایران شالیزارهای وسیعی وجود دارد که سالانه، در حجم بالایی انوع برنج مرغوب را تولید کرده و به بازار مصرف عرضه می کنند و این برنج ها را می توان از نمایندگی فروش در سراسر کشور خرید کرد و فروش آنلاین این برنج معطر، از طریق سایت های اینترنتی معتبر انجام می پذیرد.

فروش آنلاین برنج معطر

برنج تولید شده در شمال کشور در انواع مختلفی بوده و بسیار مرغوب می باشند و این برنج ها در بسته بندی های مناسب به بازار داخلی عرضه می گردد. برنج معطر شمال از سطح کیفی بالایی برخوردار بوده و در اوزان بالایی کشت می گردد و این برنج معطر بصورت عمده و خرده از طریق سایت های اینترنتی معتبر به فروش می رسد. برنج شمال در انواع مختلف به کشورهای مختلف جهان صادر می گردد.

برنج معطر شمال

برنج یکی از غلات پر مصرف ایرانی بوده و در حجم بالایی کشت می گردد و این برنج در شرایط کاملا بهداشتی و عاری از هر گونه آلودگی زیستی تولید شده اند و بسیار سالم می باشند و می توان با اطمینان خاطر از آن استفاده کرد. برنج معطر بیشتر در شمال ایران کشت می گردد و با توجه به خاک حاصلخیز این منطقه و نیز منابع آبی زیادی که وجود دارد، مرغوب ترین برنج معطر تولید شده و خریداران زیادی در بازارهای داخلی و خارجی دارد.
منبع: قیمت برنج ایران

فهرست