در بسیاری از شهرهای شمال انواع برنج کشت می شود که تنوع بسیار زیادی دارند و گاهاً به همین علت جهت خرید و فروش عمده مراجعه به متخصصین فروش که به صورت اینترنتی و آنلاین نیز فعالیت دارند امری واجب خواهد بود. با ما باشید تا انواع برنج تازه و مرغوب شمال را بیشتر بشناسید.
حتماً نام برنج هایی مانند طارم، صدری، فجر، هاشمی، دم سیاه، بینام، نعمت، قهوه ای و … را شنیده اید. تمامی این اقلام از برنج ها در شهرهای شمالی ایران مانند گیلان، مازندران، خزر، فریدونکنار، گلستان و … کشت می شوند که از نظر شکل ظاهری دانه، رنگ، قیمت و حتی نوع پخت کاملاً با یکدیگر متفاوت هستند.
به عنوان مثال برنج فجر و هاشمی جزء انواع برنج پرمحصول به شمار می روند که دانه هایی بلند، سفید و خوش عطر دارند، بنابراین همانگونه که متوجه شده اید تنوع انواع برنج شمال بسیار زیاد است و جهت خرید عمده آنها مراجعه به مراکز و افراد کارشناس و متخصص در این زمینه لازم و ضروری می باشد.

فروشگاه اینترنتی برنج شمال

فروش اینترنتی برنج شمال تازه و مرغوب، جنوب و انواع برنج های محلی ایران که در شهرهای دیگر مانند اصفهان، قزوین و چهارمحال بختیاری نیز کشت می شوند روشی جدید و نو محسوب می شود که ضمن کاهش هزینه های فروش، از طریق کارشناسان و مشاوران خواهید توانست برنج تازه و اعلاء مورد نظر حود را با قیمت دست اول تهیه و خریداری نمایید.
>منبع: قیمت برنج ایران

فهرست