فروش برنج شمال به صورت اینترنتی و حضوری و برای خرید های عمده و خرده با کیفیت های ممتاز و درجه یک و با قیمت هایی که در جدول زیر به صورت به روز درج شده است در این سایت انجام می پذیرد.

قیمت برنج شمال

فروش اینترنتی برنج شمال

فروش اینترنتی برنج شمال توسط مجموعه های مختلفی که برایتان نام می بریم به صورت عمده و خرده صورت می گیرد این مجموعه ها را بررسی نموده و بهترین گزینه را برای خرید خودتان انتخاب نمایید.

  • کارخانه های برنجکوبی که سایت راه انداخته اند.
  • شرکت های بسته بندی و برند ها
  • برخی اشخاص و تجار تازه کار
  • فروشگاه های اینترنتی و اپلیکیشن ها

فروش برنج شمال درجه یک

متاسفانه این روز ها کمتر فروشنده ی برنج شمالی را می توان یافت که برنج درجه یک و خالص به مشتری ارائه کند و اکثرا روی به مخلوط کردن بار می آورند و یا برنجی را با نام برنج دیگری می فروشند.

در نتیجه برای اینکه بتوانید آن برنجی را که دلتان می خواهد بخرید به هر فروشنده ای اعتماد نکنید و با دقت یک فرد یا مجموعه معتبر و خوشنام را برای خرید انتخاب نمایید تا به برنج درجه یک دست یابید.

فروش عمده برنج شمال

فروش عمده برنج شمال توسط گروه های زیر انجام می شود:

  1. تجار سه استان شمالی کشور
  2. کارخانه های تولید برنج
  3. کشاورزانی که زمین زیادی دارند
  4. کارگاه های بوجاری و سورتینگ برنج
  5. تجار غیر شمالی که برنج انبار می کنند.

فروش برنج نیم دانه و لاشه شمال

این روز ها به دلیل ضعیف بودن وضع اقتصادی مردم برنج های نیم دانه و لاشه فروش بسیار بالایی دارند و این موضوع سبب شده بسیاری از افرادی که علاقه به عمده فروشی مواد غذایی دارند نیم دانه و لاشه برنج های شمالی همچون طارم و هاشمی را به سبد کالایی خود اضافه نمایند.

فروش برنج لاشه و نیم دانه سود اقتصادی زیادی برای فروشگاه داران دارد و مردمی که توان خرید برنج دانه سالم را ندارند ترجیح می دهند برنج شکسته ایرانی بخورند و از مصرف برنج های بی کیفیت و مضر خارجی خود داری می کنند.

فهرست