آیا می دانید کدام نوع برنج های تولید شده در شمال کشور بهترین از نظر کیفیت و مرغوبت هستند؟ انواع برنج این منطقه در برخی از ماه های سال با شرایط ویژه و قیمت مناسب به فروش می رسند.
شمال کشور و شهرهایی مانند گیلان، رشت، گلستان و آستانه اشرفیه از جمله بزرگترین تولید کنندگان و تامین کنندگان انواع برنج محلی و ایرانی به شمار می روند. برنج طارم هاشمی را باید بهترین برنج شمال از نظر کیفیت معرفی کرد که البته این نوع برنج دارای درجات کیفی و حتی قیمت های مختلفی است که تنها یک برنج شناس ماهر قادر به شناسایی تفاوت ها خواهد بود.
در نتیجه زمانی که قصد خرید انواع برنج از شهرهای شمالی به صورت عمده دارید حتماً باید از مراکز معتبر خریدهای خود را انجام دهید. البته به جز برنج هاشمی باید به انواع برنج دم سیاه، برنج طارم، برنج دودی و برنج فجر نیز به عنوان بهترین ها اشاره نمود که آنها نیز انواع مختلفی دارند.
فروش برنج شمال با برندها، قیمت و بسته بندی های مختلف صورت می گیرد که جهت بهره مندی و اطلاع از بهترین ها، شرایط فروش ویژه، زمان تخفیفات و حتی ارسال رایگان بارها از سوی شرکت های فروشنده باید به صورت مداوم با نمایندگان و شرکت های فروش برنج شمال در ارتباط باشید.
منبع: قیمت برنج ایران

فهرست