در جدول زیر قیمت روز انواع برنج اعلا گیلان را برایتان گذاشته ایم که اگر از برنج های بی کیفیت موجود در بازار خسته شده اید و قصد مصرف بهترین و مرغوب ترین برنج ها را دارید از قیمت روز آن ها نیز با خبر باشید و پول اضافه به کسی ندهید و این برنج ها را به خوبی بشناسید.

برنج اعلا گیلان

انواع برنج اعلا گیلان

در گیلان سه نوع خانواده کلی برنج با کیفیت کشت می شود که قیمت برنج علی کاظمی از همه آن ها کمتر بوده و پس از آن برنج هاشمی و برنج های صدری قیمت بالاتری دارند. این برنج ها را با تفکیک کامل و به ترتیب قیمت از ارزان ترین به گران ترین برایتان نام می بریم:

  1. برنج علی کاظمی
  2. برنج هاشمی گرم
  3. برنج هاشمی سرد
  4. برنج حسن سرایی
  5. برنج صدری زرد دم
  6. برنج صدری دم سیاه گرم
  7. برنج صدری دم سیاه سرد

قیمت برنج اعلا گیلان

در جدول بالا ما قیمت عمده ارقامی را که کشت می شوند قرار داده ایم و قیمت خرده فروشی این برنج ها باید بین 10 تا 20 درصد بیشتر باشد. اگر در فروشگاهی دیدید که اختلاف قیمت ها بیشتر از این است و به اسم برنج اعلا گیلان دارند پول بیشتری از شما می گیرند از خرید خودداری کنید.

[box type=”warning” align=”” class=”” width=””]اگر فروشگاه دار هستید و می خواهید از تولید کننده خرید کنید دقت نمایید که این قیمت ها بروز ترین و معتبر ترین قیمت های بازار هستند و قیمت های بالاتر ناشی از گران فروشی بوده و ارائه قیمت های پایین تر می تواند ناشی از خالص نبودن برنج باشد.[/box]

برنج دیابتی اعلا گیلان

اگر قصد خرید برنج دیابتی را دارید باید بدانید که نوع اعلا این برنج از رقم هاشمی تولید می شود و این محصول را با نام های دیگری نیز می شناسند که این اسامی عبارتند از:

  • برنج قهوه ای
  • برنج سبوس دار
  • برنج رژیمی
فهرست