قیمت انواع برنج ایرانی در سال 1402

قیمت انواع برنج ایرانی در سال 1402 را در جدول زیر مشاهده کنید. این جدول قیمت مداوم بروزرسانی می شود تا همه مخاطبان حوزه برنج ایرانی از مزنه بازار شمال مطلع باشند و خرید خود را هوشمندانه انجام دهند.

قیمت برنج ایرانی

نام انواع برنج ایرانی قیمت انها

جدول بالا نام انواع برنج ایرانی شمال به همراه قیمت انها را در خود جای داده است و شما به راحتی می توانید مزنه دقیق بازار را در دست داشته باشید که اگر می خواهید برنج بخرید با آگاهی این کار را انجام دهید.
همچنین اگر قبلا از جایی برنج خریده باشید و در حال حاضر مشغول به فروش آن هستید می توانید از افزایش یا کاهش قیمت برنج ها مطلع شوید چون این جدول به محض کوچک ترین تغییر بروزرسانی می شود.
همه ی فروشگاه دارانی که از کارخانه ما برنج می خرند می دانند که باید از قیمت روز ارقام خریداری شده آگاه باشند و دور بودن از وضعیت روز بازار و بی اطلاع بودن از معاملات برای یک فروشگاه دار سم محسوب می شود.

قیمت برنج هاشمی

قیمت برنج هاشمی در سال 99

باران شدید در فصل برداشت برنج در سال 99 سبب شد برداشت شالی بسیار دشوار و هزینه ور شود و شالی مرغوب در بازار بسیار کم موجود باشد که در مجموع این دو عامل قیمت برنج هاشمی را در سال 99 دچار افزایش شدید کرد.
قیمتی که کشاورز روی شالی خود می گذارد قیمت برنج هاشمی را تعیین می کند و معمولا هر قیمتی که کشاورز حاضر شود شالی خود را بفروشد کارخانه دار با توجه به آن روی برنج قیمت می گذارد.

قیمت انواع برنج ایرانی در سال 99

البته قیمت شالی برنج با توجه به کیفیت آن تعیین می شود و همین موضوع سبب شده برنج هاشمی و سایر برنج ها تک نرخ نباشند و با توجه به کیفیت هر بار قیمت دقیقش تعیین شود.
اما در کل شما در جدولی که برایتان قرار داده ایم رنج قیمت برنج هاشمی را مشاهده می کنید و اگر سطح کیفیت آنچه می خواهید در فروشگاه خود بفروشید و یا خودتان مصرف کنید را به ما بگویید قیمت دقیق را به شما خواهیم گفت.

قیمت برنج ایرانی 99

قیمت برنج شیرودی سال 99

قیمت برنج شیرودی در فروردین سال 99 افزایش قابل توجه ای داشت و این افزایش کاملا دور از انتظار بود البته همانطور که می دانید محصول برنج شیرودی سال 99 در شهریور برداشت می شود و تا قبل از آن همان محصول برداشت شده در سال 98 است که خرید و فروش می شود.
افزایش قیمت برنج های شمال بیشتر شامل حال برنج های پرمحصول که کیفیت پایین و قیمت ارزانی دارند شد و قیمت برنج های درجه یک نظیر طارم و هاشمی رشد کمتری داشت.

قیمت انواع برنج ایرانی در سال 99

وقتی تقاضا در بازار برای خرید بالا می رود بیشتر خواهان خرید برنج پرمحصول مثل ندا، شیرودی و فجر هستند. به همین دلیل قیمت این برنج ها بیشتر رشد می کند و قیمت برنج های درجه یک بخاطر متقاضی کمتری که دارد رشد کمتری هم دارد.
در سال 99 نیز افزایش قیمت دلار و عدم تخصیص ارز دولتی به برنج وارداتی دو عاملی بودند که قیمت برنج شیرودی و سایر برنج ها را به شدت افزایش دادند و وقتی برنج برداشت شد قیمت ها پایین نیامد و رشد کرد.

فهرست