قیمت برنج جواهری عطری آستانه از نوع دم سیاه و یا هاشمی را در جدول زیر که توسط تولید کننده اصلی این برنج و به صورت کاملا بروز ارائه شده است ببینید تا در هنگام خرید این محصول از قیمت واقعی آن با خبر باشید.

قیمت برنج جواهری

برنج جواهری عطری گیلان

برنج جواهری یکی از مرغوب ترین برنج های گیلان است که در بازار تهران و میان مصرف کنندگان برنج در تهران بسیار مشهور بوده و به شدت مورد پسند مردم پایتخت است و اکثر برنج فروشی های معروف تهران بخاطر استقبال فراوان مردم این برنج را به فروش می رسانند.

حال اگر شما در تهران برنج فروشی داشته باشید و در ویترین فروشگاه تان برنج جواهری برای فروش نداشته باشید بدون شک عده زیادی از مشتریان این برنج پر آوازه و معروف را از دست می دهید و در نتیجه سود فروشگاه تان کم می شود.

اگر اقدام به خرید برنج جواهری عطری نیز بکنید ممکن است گرفتار واسطه هایی شوید که برنج تقلبی به شما بفروشند و یا با قیمت بسیار بالا برنج این برند معروف را به شما بدهند و شما نیز در نظر مشتریان فروشگاه داری متقلب یا گران فروش جلوه کنید.

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]برای ارتباط مستقیم با تولید کننده برنج جواهری عطری گیلان و تهیه این برنج با شماره 01333330175 تماس بگیرید تا بتوانید این برنج معروف را مستقیم از تولید کننده آن خرید کنید.[/box]

قیمت برنج جواهری قلم بلند ممتاز

برنج هایی که توسط خانواده جواهری به بازار عرضه می گردد به قلم بلند بودن شناخته می شود و به دلیل داشتن عطر و پخت عالی همه ی مصرف کنندگان برنج این مارک را ممتاز می دانند. جواهری ها معمولا برنج های زیر را در گونی هایشان عرضه می کنند.

  1. صدری دم سیاه
  2. هاشمی عطری گیلان
  3. زرد دم و حسن سرایی
  4. طارم عطری
  5. برنج دودی اعلا

برنج جواهری دانه بلند

برنج جواهری دانه بلند در واقع همان برنج صدری است که به دلیل خصوصیات زیر بسیار مشتری پسند شده است.

  1. قد بسیار کشیده
  2. پخت استخوانی و مجلسی عالی
  3. برخورداری از عطر و طعم بینظیر

برنج جواهری

برنج ایرانی جواهری

برای خرید برنج ایرانی جواهری فریب نخورید و هر گونی برنجی که روی آن جواهری نوشته شده است را برنج جواهری اصل ندانید.
تنها راهی که بتوانید به نوع اصل و درجه یک این برنج دسترسی داشته باشید خرید مستقیم آن از خود مجموعه برنج جواهری است زیرا این روز ها دلال ها به راحتی گونی های برنج را جعل می کنند و درون آن برنج بی کیفیت میریزند.

فهرست