لیست قیمت انواع برنج خوش پخت ایرانی که در شمال خرید و فروش می شوند را برایتان قرار داده ایم تا به سادگی از آن مطلع شوید. همچنین نکات جالب توجه ای در مورد برنج های باب منزل، ارمغان شمال و سایر برنج های خوش پخت برایتان ذکر کرده ایم.

قیمت برنج خوش پخت

قیمت برنج خوشپخت ایرانی

منظور مشتری از برنج ایرانی خوشپخت ارقام ارزان قیمتی است که پخت خوبی داشته باشند و اگر کم عطر باشند و یا اصلا عطر نداشته باشند خیلی برای مشتری ملاک نیست پس به طور کلی برنج هایی مثل فجر و شیرودی را برنج خوشپخت می دانند.
در جدول قیمت بالا ما نرخ روز این برنج ها را برایتان قرار داده ایم تا مزنه دست تان باشد و اگر خواستید برنج خوشپخت بخرید می توانید با واحد فروش ما تماس بگیرید.

قیمت برنج خوشپخت

برنج خوشپخت باب منزل و ارمغان شمال

همانطور که مشاهده می کنید در جدول بالا قیمتی از این دو برنج وجود ندارد و اصلا نام آن ها دیده نمی شود. به این دلیل که باب منزل و ارمغان شمال نام هایی ساختگی هستند و ما برنج ایرانی با این اسامی نداریم. معمولا وقتی روی گونی برنجی این نام ها چاپ شود چند نوع برنج ممکن است در آن پر شده باشد که برایتان نام می بریم:

  • برنج ندا
  • برنج شیرودی
  • برنج فجر
  • مخلوط این برنج ها با طارم
  • مخلوط این برنج ها با یکدیگر
  • مخلوط این برنج ها با برنج هاشمی درجه یک

خوش پخت ترین برنج ایرانی شمال

برخی از برنج هایی که در گیلان کشت می شوند خوش پخت ترین برنج های ایرانی شمال هستند. این برنج ها را به ترتیب کیفیت برایتان نام می بریم.

  1. برنج صدری دم سیاه
  2. برنج صدری زردم دم
  3. برنج حسن سرایی
  4. برنج هاشمی

برنج ایرانی خوش پخت و ارزان قیمت

برنج های خوشپخت گیلان که برایتان نام بردیم مقداری گران قیمت هستند به همین دلیل برخی از برنج های خوش پخت و ارزان قیمت را به ترتیب کیفیت به شما معرفی می کنیم.

  1. برنج طارم
  2. برنج علی کاظمی
  3. برنج دم سیاه مینودشت (نوک سیاه)
  4. برنج فجر

برنج ایرانی دودی معطر خوش پخت

برنج های دودی به دلیل نحوه فرآوری و خشک کردن به خصوصی که دارند بسیار خوب قد می کشند به صورتی که ارزان ترین برنج های دودی مثل برنج ندا دودی از نظر قد کشیدن دانه هایش از ارقام با کیفیتی همچون طارم غیر دودی بیشتر قد می کشد.

برنج های دودی را از ارقام زیر (به ترتیب کیفیت) تولید می کنند:

  1. برنج صدری دم سیاه دودی
  2. برنج هاشمی دودی
  3. برنج فجر دودی
  4. برنج شیرودی دودی
  5. برنج ندا دودی
فهرست