جدول زیر قیمت برنج شیرودی که امروز در بازار شمال معامله شده است را به شما نشان می دهد تا از وضعیت قیمت روز برنج شیرودی در بازار شمال مطلع باشید و نرخ واقعی این برنج را بدانید.

قیمت برنج شیرودی امروز

قیمت برنج شیرودی در بازار

برنج شیرودی از ارقام پر فروش در بازار است که اگر یک تاجر از قیمت آن خبر نداشته باشد این عدم اطلاع برای او تبعات سنگینی را به همراه خواهد داشت و مشتریان او درباره اش فکر می کنند که تاجری خرده پا است و به اصطلاح آدمی از همه جا بی خبر است.

چنین طرز تفکری از جانب مشتری برای هر تاجری برابر است با بی اعتبار شدن در بازار و رفته رفته از دست دادن مشتریان که عاقبت این موضوعات ورشکستگی تاجر را به همراه خواهد داشت که برای یک تاجر و بازاری ورشکستگی دست کمی از مردن ندارد.

ولیکن تجار برنج باید سایت و کانال ما یا هر مرجع دیگری که قیمت دقیق و بروزی از برنج شیرودی و سایر ارقام به آن ها می دهد را دنبال نمایند تا به بی خبری شهره نشوند و در این بازار که همه کسبه و تجار آگاه و مطلع هستند از بقیه عقب نمانند.

قیمت برنج شیرودی امروز

قیمت عمده برنج شیرودی شمال

قیمت برنج شیرودی برای معاملات عمده معمولا در بازار شهر های آمل، تالش و رشت مشخص می شود و تجار این بازار ها و تجار شالی که در سایر نقاط مازندران فعال هستند در تعیین قیمت برنج شیرودی بیشترین نقش را ایفا می کنند.
سایر عوامل موثر بر قیمت این برنج عبارتند از:

  • وضعیت واردات برنج
  • قیمت برنج های وارداتی
  • کیفیت محصول برداشت شده
  • قیمت سایر برنج های ایرانی
  • میزان تقاضای موجود در بازار

قیمت امروز برنج شیرودی

[box type=”warning” align=”” class=”” width=””]ما در جدول بالا از برنج شیرودی در حالت های مختلف یکبار بوجار و بوجار کامل سورت شده برایتان قیمت دقیق و به روزی قرار دادیم. اگر در هر جای بازار قیمتی از برنج شیرودی به شما دادند که پایین تر از این مقدار بود مراقب باشید که برنج خارجی داخلش مخلوط نشده باشد زیرا این مدل سودجویی و تقلب این روز ها بسیار باب شده است.[/box]
فهرست