قیمت برنج فجر را در جدول زیر ببینید. شما با این نرخ می توانید به صورت عمده و خرده برنج فجر ممتاز درجه یک و ارزان بخرید.

قیمت برنج فجر مازندران

قیمت برنج فجر

اگر یک عمده فروش برنج یا کسی که مغازه برنج فروشی دارد از قیمت برنج فجر مطلع نباشد در مواجهه با مشتریان زیادی که به سمت او می آیند اعتبار خود را از دست می دهد و مشتریان زیادی فکر می کنند وی فردی بی اطلاع از بازار است.

برنج فجر مشتریان بسیار زیادی دارد و به دلیل ارزنده بودن قیمتش به نسبت کیفیتی که دارد اکثر رستوران ها، آشپزخانه ها، کترینگ ها، سلف های دانشجویی و کارمندی یا کارگری از این برنج استفاده می نمایند. اگر شما قیمت دقیق این برنج را ندانید پیش چشم تمام این مشتریان یک تاجر و فروشنده نا آگاه جلوه خواهید کرد.

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]برای پیشگیری از رخ دادن چنین اتفاقی ما به صورت مداوم در سایت و شبکه های اجتماعی خود لیست قیمت روز برنج های ایرانی را قرار می دهیم تا فعالان این حوزه بتوانند به راحتی هرچه تمام تر از وضعیت نرخ های حاکم بر بازار مطلع باشند.[/box]

قیمت برنج فجر گلستان

در استان گلستان دو نوع برنج فجر وجود دارد. یک نوع برنج فجر زودتر برداشت می شود و نوع دیگر دیرتر. آن گروه که دیرتر برداشت می شوند مرغوب تر بوده و قیمت بالاتری دارند.
همچنین با توجه به منبع آبیاری برنج فجر گلستان به دو دسته تقسیم می شود. فجر آب شور و آب شیرین. فجر آب شیرین بهتر و گران تر است. فجر آب شور کیفیت پایین تری دارد و قیمتش ارزان تر است.

قیمت برنج فجر عمده

قیمت عمده برنج فجر خیلی ها را در بازار فریب می دهد. عده ای فکر می کنند هرچه ارزان تر بخرند برد کرده اند. اما دقت نمی کنند برخی برنج پاکستانی را با تعویض کیسه به نام فجر می فروشند.
این یک تقلب رایج در بازار است. فلذا دقت کنید و حتما از یک کارخانه شالیکوبی مطمئن خرید کنید. بسیاری از شالیکوبی های متفرقه و بنکداران برنج فجر تقلبی می فروشند. آن ها صرفا با قیمت پایین مشتری را فریب می دهند.

قیمت برنج فجر اعلا

قیمت برنج فجر اعلا چیزیست که در جدول بالا دیدید. هر قیمتی خارج از رنج جدول بالا دیدید اگر بیشتر بود گران فروشی است. اگر ارزان تر بود بدانید پای برنج پاکستانی در میان است.
برنج فجر گیلان اعلا است. پس از آن برنج فجر گرگان با کیفیت و مشتری پسند است. برنج فجر مازندران از همه ی فجر ها ضعیف تر و ارزان تر است. برنج فجر اعلا باید سوزنی و روغنی باشد. همچنین خوشپخت و کمی عطر دار باشد.

برنج فجر مازندران

برنج فجر مازندران بیشتر در نواحی شرقی این استان و شالیزار هایی که در شهر های زیر هستند کشت می شود:

  • گلوگاه
  • نکا
  • بهشهر
  • بخشی از ساری
  • جویبار
  • میان درود

قیمت برنج فجر سوزنی

برنج فجر هرچه سوزنی تر و استخوانی تر باشد طرفداران بیشتری دارد و بنا به دلایل زیر اکثر مشتریان به دنبال دانستن نرخ برنج فجر از نوع سوزنی هستند.

  1. رویت و ظاهری بازار پسند
  2. پخت مجلسی و قد کشیده
  3. دون دون شدن و نچسبیدن دانه ها به هم
  4. عطر دار بودن
  5. داشتن شکم سفید کمتر

قیمت برنج فجر مازندران

برنج فجر گیلان

در برخی از مناطق استان گیلان مثل رشت و یا نواحی غرب استان همچون رضوانشهر و تالش به صورت محدود برنج فجر عطری کشت می شود و به برنج فجر گیلان معروف است که بسیار با کیفیت بوده و قیمت مناسبی دارد.

اما تجار برنج و کارخانه داران استان گیلان نیز مرغوب ترین شالی های برنج فجر که در گرگان و مازندران تولید می شود را خریداری نموده و در کارخانه های گیلان به برنج تبدیل می نمایند که چنین برنج هایی نیز به فجر گیلان معروف اند.

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]به طور کل هر دو مدلی که برنج فجر تولید شده از آن به فجر گیلان معروف است بسیار با کیفیت و خوش رویت بوده و در بازار مشتریان بیشتری نیز دارد و همگان خواهان آن هستند.[/box]
فهرست