قیمت برنج فجر معطر ممتاز را در جدول زیر مشاهده نمایید تا به سادگی از آن با خبر شوید و برای استعلام قیمت روز این برنج نیاز نباشد که به 10 جا زنگ بزنید تا در زمان و هزینه صرفه جویی کرده باشید.

قیمت برنج فجر معطر ممتاز

قیمت برنج فجر معطر

برنج فجر معطر از ارقام بدون عطر آن گران تر است و خیلی کم در بازار پیدا می شود. معمولا این نوع برنج فجر را در استان گیلان به فروش می رسانند و دلایلی که سبب عطر دار بودن آن می شود عبارتند از:

  • خشک کردن درست در کارخانه
  • کاشت، داشت و برداشت درست در زمین
  • تاثییر پذیری از آب و هوای گیلان
  • تاثییر پذیری از کیفیت زمین های گیلان
  • استفاده از بذر های با کیفیت

قیمت برنج فجر ممتاز

دانستن قیمت برنج فجر ممتاز بیشتر برای تالار های پذیرایی و رستوران ها اهمیت دارد زیرا این مراکز بیشترین مصرف برنج فجر را در میان تمامی اصناف مرتبط با برنج دارند و دلایلی که باعث شده به این زیادی برنج فجر مصرف کنند عبارت است از:

  1. مناسب بودن قیمت
  2. مطلوب بودن کیفیت
  3. قد دار و مجلسی بودن
  4. داشتن کمی عطر

برنج فجر معطر ممتاز

دقت کنید که همه فروشنده های برنج فجر مدعی هستند که باری معطر و ممتاز را به شما خواهند فروخت اما در عمل بسیاری از آن ها با مخلوط کردن برنج های خارجی با این برنج شما را فریب می دهند زیرا فجر حالتی شیشه ای دارد و بسیار به برنج های خارجی شبیه است.

از جمله ویژگی هایی که نیاز است برنج فجر برای ممتاز شمرده شدن داشته باشد می توان به عطر دار بودن و بدون شکسته بودن آن اشاره نمود و در کنار این موارد نیاز است که پخت خوبی بدهد و ماندگاری بعد از پخت مطلوبی نیز داشته باشد در نتیجه قبل از خرید حتما پارت باری را که در نظر دارید پخت کنید.

فهرست