در جدول زیر قیمت برنج ندا که یکی از ارقام برنج پرمحصول ایرانی است را می توانید در بروز ترین حالت ممکن مشاهده نمایید. ندا ارزان قیمت ترین برنج ایرانی است که ارزان بودنش سبب داشتن مشتریان فراوان شده است.

قیمت برنج ندا

ویژگی ها و مشخصات برنج ندا

اگر فروشگاه دار، صاحب رستوران، تاجر برنج و یا هر شخص یا مجموعه ی دیگری هستید که می خواهید برنج ندا خرید کنید ابتدا از ویژگی های این برنج مطلع شوید و بدانید چه خصوصیاتی دارد. ویژگی ها و خصوصیات برنج ندا عبارتند از:

  • قیمت ارزان
  • فاقد عطر بودن
  • فاقد طعم بودن
  • در پخت خشک در می آید

خرید و فروش برنج ندا

در رابطه با خرید و فروش برنج ندا این نکات را بدانید.

  1. بیشتر در گرگان و بابل تولید می شود.
  2. حجم زیادی از شالی آن راهی خمام شده و به برنج دودی تبدیل می گردد.
  3. عده ای از تجار فقط ندا را با هدف مخلوط کردن در طارم و هاشمی خریداری می نمایند.

قیمت برنج طارم ندا

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]اکثر تجار برنج ندا محلی را که کمی چاق و قطور بوده و به طارم شباهت دارد با اسم برنج طارم ندا می فروشند و با این ترکیب نام و ایجاد یک اسم ترکیبی جعلی و جدید که موجب فریب مشتری می شود سعی در گران تر فروختن برنج ندا دارند.[/box]

کیفیت برنج ندا ایرانی

با توجه به توضیحاتی که داده شد باید دریافته باشید که برنج ندا بی کیفیت ترین برنج ایرانی است که صرفا به دلیل قیمت ارزانی که دارد خرید و فروش می شود و متاسفانه بسیاری از تجار نیز فقط برای مخلوط کردن این برنج با ارقام با کیفیت آن را میخرند.

در میان برنج های ایرانی هاشمی و طارم شباهت نسبی با ارقام ندا سوزنی و ندا محلی دارند به همین دلیل برنج ندا را به وفور با لاشه یا دانه سالم این برنج ها مخلوط می کنند تا قیمت کمتری ایجاد نمایند پس در هنگام خرید به شدت مراقب باشید و به اندازه کافی دقت کنید.

فهرست