در جدول زیر قیمت برنج نیم دانه گیلان را با بروزرسانی دقیق قرار داده ایم تا اگر تاجر و مشتری برنج نیم دانه هستید به راحتی هر چه تمام تر از قیمت روز این محصول در بازار های شمال مطلع گردید.

قیمت برنج نیم دانه گیلان

قیمت برنج نیم دانه هاشمی گیلان

بیشتر کسانی که برنج فروشی دارند نمی توانند برنج نیم دانه مرغوبی را تهیه کنند تا در فروشگاه یا مغازه خود به مشتری عرضه نمایند و یا اصلا نمی دانند بهترین و قیمت مناسب ترین برنج نیم دانه ای که می توانند تهیه کنند چیست.

این موضوع سبب می شود عده ی زیادی از مشتریان خود را از دست بدهند و مشتریانی که به دلیل بالا بودن قیمت ها نمی توانند برنج دانه درشت خرید نمایند و به دنبال نیم دانه معطر و خوش پخت هستند از فروشگاه این فروشگاه داران خرید نمی کنند.

اگر شما نیز از این دسته فروشگاه دار ها هستید و نمی دانید چه برنج نیم دانه ای باید بخرید تا مشتری پسند باشد کافی است به این موضوع دقت کنید که مردم برنج نیم دانه ای که تمیز شده، عطر دار و خوش رنگ باشد را می پسندند.

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]برنج هاشمی گیلان یکی از ارقامی است که نیم دانه آن خصوصیات مورد علاقه مشتریانی که نیم دانه مصرف می کنند را دارد و از نظر قیمت نیز یکی از مرقوم به صرفه ترین نیم دانه ها محسوب می شود در نتیجه بهترین گزینه برای کسبه و تجار و مغازه دار ها است.[/box]

قیمت برنج نیم دانه در بازار

اگر می خواهید قیمت برنج نیم دانه را از بازار استعلام بگیرید ابتدا باید بدانید که دقیقا چه سایز نیم دانه ای می خواهید. برای اینکه استاندارد های سایزی برنج نیم دانه را بشناسید فیلم 5 دقیقه ای زیر را ببینید.

برنج نیم دانه معطر

برنج نیم دانه معطر از شکسته شدن (این شکسته شدن در هنگام تولید برنج برای مقداری از دانه ها اتفاق می افتد) برنج های عطر داری همچون ارقام زیر حاصل می شود:

  1. برنج دم سیاه
  2. برنج هاشمی
  3. برنج علی کاظمی
  4. برنج طارم
  5. برنج جمشیدی

قیمت برنج نیم دانه گیلان

قیمت برنج نیم دانه شمال

در تعیین قیمت برنج های نیم دانه ای که در شمال تولید می شوند عوامل و مواردی نقش اساسی دارند که از جمله این عوامل و موارد عبارتند از:

  1. قیمت شالی آن نوع برنج
  2. قیمت دانه سالم آن نوع برنج
  3. میزان عطری که دارد
  4. خوش رنگی و رویت ظاهری بار
  5. میزان تمیزی و سورت بار
  6. اینکه چقدر عطر داشته باشد
  7. خالص بودن و یکسان بودن جوش خور دانه ها
  8. شفته نشدن و خوش پخت بودن
فهرست