قیمت امروز برنج هاشمی گیلان 1402 را در جدول زیر ببینید. این جدول قیمت عمده برنج هاشمی درجه یک و خالص را به شما نشان می دهد.

قیمت برنج هاشمی

قیمت برنج هاشمی 99

قیمت برنج هاشمی در سال 99 افزایش زیادی داشت زیرا تقاضای بسیار زیادی برای خرید برنج هاشمی در بازار به وجود آمد و قیمت برنج هاشمی را نسبت به سال 98 تقریبا یک و نیم برابر کرد.
اما با توجه به اینکه مخارج کشاورزان در سال 99 بسیار زیاد بودن این افزایش قیمت یک و نیم برابری اصلا کشاورزان را راضی نکرد و از طرفی گران شدن برنج قدرت خرید مردم را نیز کاهش داد.

قیمت برنج هاشمی 99

شرایط به گونه ای رقم خورد که قیمت برنج هاشمی برای مصرف کننده بالا رفت و برای کشاورز به صرفه نبود و خرید و فروشش برای تجار نیز رضایت بخش نبود زیرا نوسان زیادی داشت و کل زنجیره برنج تا آذر ماه که قیمت ها ثابت شود اذیت شدند.

[button color=”green” size=”medium” link=”https://berenjhashemi.com/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%ac-%d9%87%d8%a7%d8%b4%d9%85%db%8c-%d8%af%d8%b1%d8%ac%d9%87-%db%8c%da%a9-99/” icon=”” target=”false”]قیمت برنج هاشمی 99 درب کارخانه[/button]

البته اگر قیمت برنج هاشمی افزایش یابد این اوضاع تا پایان پاییز 99 برقرار است و بعد از آن به دلیل اینکه همان برنج تازه سال 99 نیز خوب پخت خواهد داد و دیگر کسی سراغ خریدن برنج کهنه نمی رود و با توجه به اینکه برنج کهنه به سمت حشره زدن هم می رود بازارش کاملا تعطیل می شود و فقط در شهر های سرد سیر کمی مشتری خواهد داشت.

قیمت برنج هاشمی درجه یک 99

قیمت برنج هاشمی درجه یک 99 با نمونه بار های برنج هاشمی که درجه یک نیستند تفاوت زیادی دارد زیرا در سال 99 وقتی برنج ها را از حالت کارخانه ای و معمولی به حالت درجه یک و مشتری پسند تبدیل می کنیم ضایعات زیادی از آن ها می ریزد.
بارش باران در زمان برداشت برنج در سال 99 سبب شد برنج شکسته زیادی داشته باشد و همچنین دانه های خط و خال دار و زرد زیادی داشته باشد در نتیجه برای دست یابی به برنج هاشمی لوکس و درجه یک باید نمونه بار ها را خوب تمیز کرد.
این خوب تمیز کردن هزینه ور بوده و قیمت برنج هاشمی درجه یک را بالا می برد. به گونه ای که اخلاف بین قیمت برنج هاشمی درجه یک با کیفیت های پایین تر در سال 99 خیلی زیاد است ولی در سال های گذشته اخلاف این مقدار نبود.

قیمت برنج هاشمی

قیمت برنج هاشمی امروز

برنج هاشمی را هرجا به یک قیمت می فروشند زیرا هر فروشنده ای کیفیت به خصوصی از این برنج را عرضه می کند و برنج های موجود در بازار از نظر ظاهر اولیه و همچنین کیفیت پس از پخت با یکدیگر تفاوت هایی دارند.
به هرحال رنج قیمت برنج هاشمی در جدول ما قرار دارد و شما وقتی با ما تماس گرفتید می توانید کیفیت مورد نظر خود را دقیقا با ما هماهنگ کنید و از قیمت دقیق برنجی که مد نظر دارید مطلع شوید.

قیمت برنج هاشمی

قیمت برنج هاشمی آستانه اشرفیه

قیمت برنج هاشمی در آستانه اشرفیه همیشه بالاتر از سایر نقاط استان گیلان بوده است زیرا تجار قدیمی و بزرگ آستانه با یکدیگر همسو بوده و با تلاش جمعی برنج آستانه اشرفیه را در سطح کشور معروف کرده اند اما این در حالیست که برنج بسیاری از نواحی استان گیلان بهتر و ارزنده تر از برنج آستانه اشرفیه است.

قیمت برنج هاشمی

برنج هاشمی آستانه اشرفیه عطر و طعم خوبی دارد و دارای ظاهری زیبا و سفید است اما از نظر قد و استخوانی بودن و بهرهمندی از پخت مجلسی درجه یک نیست و در مقابل برنج هاشمی که مثلا در منطقه خمام کشت می شود کم می آورد و به همین دلیل برخی از برنج فروشان خوشنام آستانه از خمام یا سایر مناطق برنج های لوکس را تهیه می کنند و به نام برنج آستانه می فروشند.

قیمت برنج هاشمی گیلان

البته خوشنام بودن برنج آستانه اشرفیه سبب شده برخی از تجاری که در بازار این شهر جدید شروع به کار کرده اند برنج های دیگر را در برنج این شهر مخلوط کنند و در بازار بفروشند و یا برخی از بنکداران تهران کیسه های خالی برنج آستانه اشرفیه را خریداری کرده و درون آن برنج پاکساتی پر کنند و روانه بازار نمایند.

فهرست