برنج از بهترین غلت مصرفی در کشور بوده و خواص زیادی برای بدن دارد و این ماده غذایی بسیار پر مصرف بوده و در اکثر کشورهای جهان مورد استفاده قرار می گیرد. در شمال ایران بهترین برنج مرغوب، در حجم بالایی کشت می گردد و این برنج ها از کیفیت بالایی برخوردار بوده و طرفداران زیادی در سطح کشور و خارج از مرزها دارند. برنج معطر شمال در ارقام مختلفی تولید می گردد و از بهترین نمونه های برنج در جهان بوده و قیمت خرید عمده آن نیز بالا می باشد. برنج شمال دارای بوی دلنشینی بوده و از کیفیت پخت عالی برخوردار می باشد و این برنج صادرات زیادی به کشورهای مختلف منطقه دارد.

قیمت برنج معطر شمال

در مناطق مختلف ایران که شرایط برای کشت برنج مساعد است انواع برنج مرغوب در حجم بالایی تولید و به بازار داخلی با قیمت روز عرضه می گردد. برنج معطر شمال از بهترین برنج های تولیدی در کشور بوده و دانه بلند و باریک می باشد و این برنج طعم بسیار لذیذی داشته و در اکثر مهمانی های رسمی سرو می گردد. انواع برنج شمال را می توان از نمایندگی فروش تهیه کرده و استفاده نمود.

بهترین برنج شمال

بهترین برنج شمال

برنج از غلات پر خاصیت بوده و در انواع مختلف در سطح کشور کشت می گردد و این محصصول گیاهی علاوه بر مصارف غذایی، برای تهیه مواد داروئی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. بیشترین برنج در شمال ایران کشت می گردد و از سطح کیفی بالایی برخوردار بوده و مصرف زیادی دارد. بهترین برنج شمال را می توان با قیمت روز از مراکز معتبر و یا فروشگاه های بزرگ سطح کشور تهیه کرد.

برنج معطر شمال

منبع: قیمت برنج ایران

فهرست