برنج از محصولات با ارزش کشاورزی بوده ودر ارقام مختلفی کشت می گردد. این محصول گیاهی برای رشد به آب زیادی نیاز دارد و در هوای گرم رشد آن سریع تر می باشد. در شمال ایران شالیزارهای زیادی در زمینه کشت برنج، بکار می روند و با توجه به تقاضای زیادی که برای این محصول در کشور وجود دارد و قیمت گران آن، بیشتر کشاورزان شمال، شالیزارهای خود را به کشت برتج اختصاص داده اند. برنج شمال از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در انواع مختلف تولید می گردد و می توان انواع آن را از مرکز خرید با قیمت روز تهیه کرده و مورد استفاده قرار داد. برنج شمال ایران در بهترین نوع و در حجم بالا به کشورهای مختلف جهان صادر می گردد.

مرکز خرید بهترین برنج شمال

برنج گیاهی علفی بوده و در مناطق گرم و پر آب رشد می کند. این محصول گیاهی در ده هزار نوع شناخته شده و فقط گونه های مرغوب آن برای کشت، مورد استفاده قرار می گیرند. در شمال ایران شالیزارهای وسیعی در زمینه کشت برنج بکار برده می شوند و برنج شمال تولید شده در این نقاط، بوی دلنشینی داشته و از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. بهترین برنج شمال را می توان بصورت عمده از مرکز خرید تهیه کرد.

برنج شمال ایران

انواع برنج شمال ایران

شمال ایران با داشتن آب و هوای معتدل و مربوط و شرایط جغرافیای خاص، برای کشت برنج و سایر محصولات بسیار مناسب بوده و تولیدات این مناطق از بالاترین سطح کیفی برخوردار می باشند. برنج از مواد غذایی با ارزش بوده و در حجم بالایی تولید می شود و برنج شمال ایران از بهترین و با کیفت ترین محصولات گیاهی بوده و ارزش غذایی بالایی دارد و بصورت عمده و خرده در بازار داخلی، با قیمت روز به فروش می رسد.

مرکز خرید برنج

منبع: قیمت برنج ایران

فهرست