انواع برنج و سایر غلات در مناطق مختلف کشور کشت می شود و از کیفیت بالایی برخوردار بوده و مصرف زیادی دارد. برنج حاوی میزان بالایی از انواع مواد معدنی، ملاح، ویتامین های گروه ب و… می باشد و می توان از آن برای تهیه غذا و مواد داروئی استفاده نمود. در شمال کشور بهترین برنج در اوزان بالایی کشت می شود و ارزش غذایی بالایی دارد و می توان برنج معطر شمال را از مرکز فروش با قیمت روز تهیه نمود و این برنج با داشتن عطر و طعم بی نظیر توجه مصرف کنندگان زیادی را به خود جلب نموده است. برنج معطر شمال را می توان از نمایندگی فروش بصورت عمده خرید کرده و استفاده نمود.

مرکز فروش برنج شمال

برنج از غذاهای محبوب بوده و با توجه به طعم لذت بخشی که دارد مصرف کنندگان زیادی مشتاق استفاده از این محصول گیاهی می باشند. انواع برنج در شمال کشور کشت می شود که در دو نوع ساده و معطر بوده و در بسته بندی های متنوع در مرکز فروش به خریداران عرضه می شود. برنج تولیدی در شمال کشور دارای بوی مطبوعی بوده و کیفیت پخت بالایی دارد.

مرکز فروش برنج

انواع برنج معطر شمال

از گذشته های دور در نقاط مختلف جهان انواع برنج کشت می شده است و امروزه نیز به میزان بالایی انواع این محصول کشاورزی تولید می شود و به مصرف بسیاری از افراد می رسد. انواع برنج در شمال کشور کشت می شود که بسیار مرغوب بوده و دارای بوی معطری می باشد و برنج شمال در خارج از کشور مشتریان زیادی داشته و صادرات زیادی دارد.

انواع برنج شمال

قیمت برنج ایران

فهرست