آیا می دانید شرکت نازگل شمال چند نوع برنج ایرانی و مرغوب را از طریق نمایندگان فروش و پخش روانه بازار می کند؟ تفاوت عمده برنج های این برند با دیگر تولید کنندگان در چیست؟
نازگل شمال نام یک شرکت فعال در زمینه تولید انواع برنج شمال می باشد که فعالیت خود را از اوایل دهه 80 خورشیدی آغاز نمود و روزانه حدود 200 تن انواع برنج ایرانی و مرغوب را بسته بندی و روانه بازارهای مختلف می نمایند.
محصولات شرکت برنج نازگل شمال به طور کلی در دو دسته برنج های فرآوری شده با روش پاربویل و برنج های معمولی می باشند. در روش پاربویل تمامی برنج ها قبل انجام عملیات جداسازی شلتوک به وسیله بخار آب حرارت داده می شوند تا تمام مواد مغذی شلتوک ها به دانه های برنج منتقل شود.
از جمله برندهای تولید نازگل شمال باید به برنج طارم دیبا اشاره نمود که در بسته های ده کیلویی به بازار عرضه می شود و در صورت خرید از طریق نمایندگی پخش برنج این شرکت، قیمت تمام شده آن بسیار مناسب خواهد بود.
گفتنی است که نمایندگی برنج شمال با برند نازگل و دیبا در تمام شهرهای ایران فعال نیست اما از طریق سایت و نمایندگان آنلاین خواهید توانست سفارشات خود را ثبت و با کمترین هزینه خریدهای خود را در محل مورد نظر تحویل بگیرید.