خرید پرفروش ترین برنج حسن سرایی گیلان

برنج حسن سرایی یکی از برنج های مرغوب استان گیلان به شمار میرود که مشتریان زیادی هر ساله برای خرید آن به این استان سفر میکنند. برنج حسن سرایی را میتوان جزء پرفروش ترین برنج های گروه صدری البته بعد از برنج هاشمی قرار داد زیرا ظاهر بسیار خوب آن و همچنین کیفیت عطر و طعم عالی آن این برنج را در نزد مشتریان بسیار محبوب کرده است.

حسن سرایی برنج بسیار کم کشت و با کیفیتی است اما با اینکه بسیار خوش پخت و لذیذ است نمی توان گفت این برنج بهترین بوده و هیچ رقیبی ندارد، برنج صدری زرد دم نیز همانند حسن سرایی لذیذ و دانه درشت بوده و از عطر و طعم به خصوصی بهره می برد اما یک برنج وجود دارد که از این دو و از تمامی برنج های ایرانی برتر است.

بهترین برنج ایرانی چه برنجی است

در خانواده صدری برنجی با نام دم سیاه وجود دارد که دو نوع سرد و گرم دارد. دم سیاه گرم کیفیتی همسان با زرد دم و حسن سرایی دارد اما دم سیاه سرد که از تمامی برنج های ایرانی بهتر است یک محصول فوق العاده است. هیچ کدام از برنج های ایرانی به پای صدری دم سیاه سرد نمی رسند.

خصوصیات برنج صدری دم سیاه سرد

  • استخوانی تر و قلمی تر از تمامی برنج های ایرانی است حتی از حسن سرایی قلمی تر است.
  • در هنگام پخت به صورت شگفت انگیزی قد می کشد و ری فوق العاده ای دارد.
  • عطر این برنج قوی تر از تمامی برنج های ایرانیست.
  • طعم دم سیاه به گونه ای لذت بخش است که دل ندارید خورشت روی آن بریزید.

برنج حسن سرایی بهتر است یا هاشمی

حسن سرایی به دلیل قد کشیده تر از هاشمی بهتر است و همین برتری تنها دلیل علاقه مصرف کنندگان برنج ایرانی به حسن سرایی است.

[toggle title=”یک پیشنهاد ویژه” state=”close”]اگر می خواهید طعم بهترین برنج ایرانی را تجربه کنید یکی از برنج های خانواده صدری را بخرید. در خانواده صدری زرد دم و حسن سرایی عالی هستند و دم سیاه چیزی فراتر از این دو و سایر ارقام است.[/toggle]
فهرست