در سالهای اخیر سازمان جهاد کشاورزی با هدف خودکفایی کشور به بزرگ ترین نیاز و مصرف داخلی یعنی برنج دست به عرضه و تولید انواع برنج های پرمحصول در شمال کشور گرفته که هرکدام دارای ویژگی های بسیار متفاوتی میباشند. برنج فجر یکی از برنج هایی است که سالهای اخیر روانه بازار شده و از لحاظ کیفیت نیز بسیار مناسب تر از رقم های دیگر برنج های پرمحصول میباشد. از ویژگی های مهم این برنج میتوان به عطر بسیار ملایم و مناسب آن اشاره نمود و همچنین کیفیت پختی خوبی که دارد باعث شده در بین بازاریان جایگاه مناسبی پیدا نمایید. برنج فجر بسیار مناسب برای مصارف بالا میباشد و رستوران ها و آشپزخانه ها میتوانند این برنج را با قیمت مناسب تر و همچنین کیفیت مطلوب به راحتی تهیه نمایند.

برنج فجر اعلا بیشتر در استان های مازندران و گلستان کشت میشود و از آنجا روانه بازار میشوند گرچه در ستان گیلان نیز این برنج یافت میگردد اما به دلیل کیفیت اواع برنج های فجر در رقم های مختلف سبب شده تا تهیه یک برنج اعلا از رقم فجر کاری تخصصی شود به همین جهت ما برای رفاه حال مشتریان خود توانسته ای با ارائه این ربنج در شمال کشور دسترسی مشتریان را به این برنج آسان تر نموده و مشتریان خود را راضی نماییم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این برنج و همچنین انواع برنج های دیگر شمال علاوه بر تماس مستقیم با کارشناسان ما میتوانید با عضوت در به راحتی اطلاعات خود را کسب نمایید.

فهرست