برنج از محصولات غذایی بسیار مغذی می باشد و در گونه های مختلفی در سطح کشور تولید می شود و این ماده غذایی مصرف زیادی در ایران و سایر نقاط جهان دارد. در شمال ایران بهترین برنج کشت می شود، که از نظر کمی و کیفی در سطح بالایی قرار دارد و می توان بصورت عمده انواع این برنج مرغوب را از نمایندگی فروش تهیه کرده و استفاده نمود. برنج معطر شمال از برنج های برتر کشور بوده و بیشترین فروش را در سطح کشور دارد و این برنج در حجم بالا به کشورهای مختلف جهان صادر می گردد. برنج معطر شمال از کیفیت بالایی برخوردار بوده و ارزش غذایی بالایی دارد و در بازار کشور با قیمت روز به فروش می رسد.

خرید عمده برنج شمال

شمال کشور از قطب های تولید کننده بهترین برنج در سطح جهان می باشد و برنج های این منطقه، با توجه به خاک حاصلخیز و آب کافی و نیز گرمای هوا، برترین برنج ایرانی بوده و در حجم بالایی این برنج را در سطح کشور توزیع می شود. انواع برنج معطر شمال را می توان بصورت عمده و خرده از مراکز و نمایندگی فروش با قیمت روز خرید کرده و مورد استفاده قرار داد.

خرید عمده برنج

بهترین برنج معطر شمال

ایران از کشورهای آسیایی بوده و با توجه به شرایط مساعد محیطی و آب و هوایی که دارد، برای تولید برنج و سایر محصولات کشاورزی بسیار مناسب می باشد. انواع برنج مرغوب در شمال ایران کشت می گردد که از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. برنج معطر شمال کشور از بهترین برنج های تولید داخل بوده و طرفداران زیادی در بازار داخلی و خارجی کشور دارد.

برنج معطر شمال

منبع: قیمت برنج ایران

فهرست