برنج از غلات بسیار مهم بوده و بعد از گندم بالاترین سطح کشت را در کشور به خود اختصاص داده است و برنج شمال ایران از برترین برنج های تولیدی در کشور بوده و کیفیت بالایی داشته و با قیمت روز در بازار به فروش می رسد. برنج شمال ایران در بسته بندی های مختلف و با قیمت روز به خریداران عرضه می گردد و این برنج ارزش غذایی بالایی داشته و مصرف زیادی در سطح کشور دارد. برنج با داشتن انواع ریزمغذی ها غذای کاملی بوده و بیشتر مردم جهان از این محصول استفاده می کنند. برنج شمال ایران دارای بوی معطری بوده و بسیار خوش پخت می باشد و انواع ان را می توان از نمایندگی فروش خرید کرد.

عرضه برترین برنج شمال

برنج از محصولات کشاورزی مرغوب بوده و دارای انواع مواد معدنی، املاح، ویتامین های گروه B و پروتئین می باشد و جایگزین خوبی برای فراورده های گوشتی می باشد. برنج شمال ایران از برترین برنج های جهان بوده و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و با توجه به مرغوبیت بالایی که دارد طرفداران زیادی را در بازار داخلی و جهانی داشته و بصورت عمده به بازار جهانی عرضه می گردد.

عرضه برنج ایرانی

برنج شمال ایران

ایران با داشتن شرایط محیطی مساعد دارای شالیزارهای وسیعی در شمال کشور بوده و در این مناطق بهترین برنج شمال کشت می گردد. برنج تولیدی در این نقاط، از کیفیت بالایی برخوردار بوده و سالم می باشد و محصولی کاملا ارگانیک می باشد. برنج شمال ایران را می توان بصورت عمده و خرده از مراکز معتبر و نمایندگی فروش با قیمت روز تهیه کرده و مورد استفاده قرار داد.

برنج شمال ایران

منبع: قیمت برنج ایران

فهرست