فروش عمده برنج در شمال با قیمت هایی که در جدول زیر مشاهده می نمایید انجام می شود و بازاریان و تجار زیادی در بازار های معروف این کار را انجام می دهند که به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

برنج عمده شمال

فروش عمده برنج شمال

اگر شما در شهرتان می خواهید به عنوان یک عمده فروش برنج شمال فعالیت کنید باید دقیقا بدانید کدام بازار ها و چه افراد یا مجموعه هایی عمده فروشان اصلی برنج در شمال هستند و اگر از این موضوع باخبر نباشید هرگز نمی توانید به عنوان یک عمده فروش مطرح با سایر هم صنف هایتان در شهر رقابت کنید.

نشناختن عمده فروشان بزرگ برنج شمال که در بازار استان های گیلان و مازندران فعالیت دارند یا در این دو استان کارخانه شالیکوبی دارند سبب می شود که شما از قیمت اصلی برنج مطلع نباشید و با قیمت های گران و بالا تر از نرخ های اصلی بازار خریدتان را انجام دهید.

این گران خریدن سبب می شود در شهرتان نتوانید با رقبا به رقابت بپردازید و مشتریان بیش از اینکه از شما خرید نمایند از سایر برنج فروشان شهرتان خرید می کنند و شما رفته رفته به یک بکندار و عمده فروش ورشکسته تبدیل می شوید.
برای پیشگیری از این رخداد وحشتناک عمده فروشان اصلی برنج شمال را به شما معرفی می کنیم تا با آن ها آشنا شوید.

عمده فروشان برنج شمال

علاوه بر کارخانه های شالیکوبی که عمده فروشان اصلی برنج در شمال محسوب می شوند در گیلان و مازندران نیز بازار های مشهوری وجود دارد که تجار بزرگ برنج در آنجا نیز فعالیت می کنند. این بازار ها عبارتند از:

  1. بازار برنج فروشان رشت
  2. بازار برنج فروشان لولمان
  3. بازار برنج فروشان تالش
  4. بازار برنج فروشان خشکبیجار
  5. بازار برنج فروشان فریدونکنار
  6. بازار برنج فروشان آستانه اشرفیه
  7. بازار برنج فروشان ساری
  8. بازار برنج فروشان لشت نشاء

خرید عمده برنج از شمال

اگر قصد دارید خودتان راهی شهر های شمالی شوید و به صورت مستقیم خرید عمده انجام دهید حتما این فیلم را ببینید.
این فیلم یک نکته کلیدی و بسیار مهم به شما آموزش می دهد که بتوانید در کارخانه های شالیکوبی مثل یک فرد حرفه ای برنج را بررسی نمایید و با آگاهی خوبی خریدتان را انجام دهید.

فروشگاه عمده برنج شمال

داشتن یک فروشگاه عمده برنج شمال در شهر های غیر شمالی ایران می تواند درآمد خوبی برای شما به عنوان یک فعال اقتصادی و بازاری داشته باشد به شرطی که نکات زیر را حتما رعایت نمایید.

  1. برنج تقلبی نفروشید
  2. قیمت های منسفانه داشته باشید
  3. ارزان فروشی را دلیل برتری ندانید
  4. جنس خوب با قیمت ارزنده به مشتری عرضه کنید
  5. رفتار مناسبی با مشتریان داشته باشید
  6. با کیفیت و قیمت های مختلف برنج داشته باشید
  7. جنس تان جور باشد و کمبود نداشته باشید
  8. برنج با بسته بندی های شیک و متنوع عرضه کنید
  9. فروشگاهی شیک و بروز داشته باشید
  10. از وضعیت روز بازار شمال آگاه باشید
  11. از تخصص کافی در کار برنج برخوردار باشید
  12. با یک کارخانه دار قوی و مطمئن در شمال کار کنید

پخش عمده برنج شمال

[box type=”error” align=”” class=”” width=””]برخی افراد سودجو با نیسان یا خاور در شهر های مختلف اقدام به پخش برنج شمال می نمایند و برنج های مخلوط و تقلبی را به مغازه داران کم تجربه می فروشند و مدعی هستند که خودشان شمالی بوده و این برنج ها را به صورت عمده از شمال آورده اند. به هیچ عنوان از این گونه پخش کننده ها برنج نخرید چون 100 درصد برنج غیر مرغوب به شما می فروشند.[/box]

خرید عمده برنج نیم دانه شمال

تجارت برنج نیم دانه و خرید و فروش عمده و خرده آن سود خوبی دارد و خیلی از مردم به جهت وضع ضعیف اقتصادی که دارند از برنج نیم دانه شمال استقبال می کنند اما اگر خواستید برنج نیم دانه بخرید حتما فیلم زیر را ببینید تا به خوبی با اسامی و استاندارد های سایزی برنج نیم دانه آشنا شوید.

فهرست