قیمت برنج اعلای ایرانی که انواع مختلفی دارد در جدول زیر قرار گرفته است تا تمامی مشتریان خرده و عمده برنج اعلای ایرانی به راحتی بتوانند از قیمت روز آن مطلع گردند تا با آگاهی کامل خریدشان را انجام دهند.

قیمت برنج اعلای ایرانی

انواع برنج اعلا

در میان برنج هایی که قیمت آن ها را در عکس بالا مشاهده می نمایید ارقامی که برایتان نام می بریم اعلا هستند.

  1. دم سیاه
  2. هاشمی
  3. علی کاظمی
  4. طارم
  5. راتون یا دنوج
  6. کشت دوم یا بینام
  7. حسن سرایی
  8. زرد دم
  9. هاشمی دودی
  10. دم سیاه دودی

قیمت برنج اعلای شمال

قیمت برنج های اعلایی که در شمال کشت می شوند بالا است و مردم کمتری توان خرید این برنج ها را دارند و به همین دلیل اکثر کسبه و مغازه دار ها از آوردن این برنج ها از شمال و فروش آن ها در فروشگاه شان خودداری می کنند.

اما این یک اشتباه بسیار بزرگ است و کسبه و مغازه دار ها همیشه باید مقداری برنج اعلا نیز در فروشگاه خود داشته باشند تا مشتریانِ این برنج را از دست ندهند و از طرفی با فروش برنج های اعلا بتوانند به سود خوبی دست یابند زیرا قدرت خرید مشتریان برنج های خوب بالا است و می توان این برنج ها را با درصد سود بیشتری فروخت.

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]اگر فروشگاه برنج دارید حتما برنج با کیفیت و اعلا داشته باشید تا مشتریان خوب و قدرتمند شهرتان نیز از شما خرید کنند و فروشگاه تان در شهر معروف شود. فروختن برنج اعلا برای شما بهترین تبلیغات میان مردم شهرتان است.[/box]

قیمت برنج اعلا هاشمی

برنج هاشمی در میان برنج های اعلا قیمت ارزنده ای به نسبت کیفیتش دارد و اکثر مشتریان برنج اعلا که توان خرید برنج دم سیاه را ندارند از میان باقی گزینه ها هاشمی را برای خرید انتخاب می نمایند که ناشی از خصوصیات برجسته برنج هاشمی است که عبارتند از:

  • ظاهر زیبا و یکدست
  • معطر بودن
  • مجلسی بودن پختش
  • باریک و استخوانی بودن
  • خوب قد کشیدن
  • بهره مندی از طعمی دلنشین
  • نرم بودن بعد از پخت
  • خشک نشدن و ماندگاری

قیمت برنج اعلای ایرانی

قیمت برنج دودی اعلا

به طور کلی 99 درصد برنج دودی اعلا در شهر خمام که در نزدیکی رشت قرار دارد تولید می شود و در سایر مناطق مانند شفت و رشت کمتر از یک درصد برنج دودی کشور تولید می گردد و از میان انواع مختلف برنج دودی که در این شهرها تولید می شوند فقط برنج دودی هاشمی و برنج دودی دم سیاه هستند که اعلا هستند.
از برنج هایی مثل طارم، و علی کاظمی و سایر برنج های اعلا که اصلا برنج دودی تولید نمی کنند و برنج های دودی فجر، ندا و شیرودی نیز اعلا حساب نمی شوند.

فهرست