در شهرهای شمالی فروش برنج بسیار رونق دارد و میتوان گفت سه استان شمالی گیلان، مازندران و گلستان بزرگترین بازار های فروش برنج را دارا میباشند اما به دلیل نوع کشت هر کدام از استان ها کیفیت برنج های موجود در این نقاط با یکدیگر متفاوت هستند و هرکدام مشتریان خاص خود را دارند.

بازار برنج گیلان

یکی از بازار های پر رونق در زمینه برنج شمال شهرهای استان گیلان میباشد که بسیار معروف و خوش نام بوده و مشتریان فراوانی نیز دارند. در استان گیلان بیشتر انواع بومی برنج کشت میشود و از این رو کیفیت برنج های تولید شده و روانه بازار شده توسط کشاورزان بهتر و باکیفیت تر میباشد. در استان گیلان شما علاوه بر برنج های با کیفیت برنج های پر محصول را نیز میتوانید یافت نمایید اما بیشتر سطح زیر کشت استان توسط برنج های خوش نامی همچون هاشمی، دمسیاه و غیره… بوده است.

قیمت در بازار برنج گیلان

در استان گیلان قیمت های متفاوتی از برنج را میتوانید یافت نمایید به صورتی که برنج های پر محصولی که قیمت بسیار پایینی دارند تا برنج های باکیفیت و کم یابی که قیمت های بسیار بالاتری دارند قابل خریداری میباشند از این رو مشتریان با یک تنوع بسیار مناسبی در این استان روبرو خواهند بود و به راحتی میتوانند برنج مورد نظر خود را تهیه نماییند. در هر حال به واسطه ای اینکه در بازار ها از یک نوع برنج با قیمت های مختلف عرضه میشوند اکثر مشتریان نیاز به آن دارند که قیمت برنج مورد نظر خود را داشته باشند که در این حالت ما با عرضه مستقیم انواع برنج های گیلان در  کشور میتوانیم علاوه بر مشاوره مناسب برای تهیه برنح مورد نظر شما میتوانیم قیمت های روز این برنج ها را نیز در اختیار شما قرار دهیم

از این رو شما میتوانید با تماس مستقیم با کارشناسان فروش ما به راحتی با برنج های مورد نظر خود آشنا سپس به راحتی آنها را خریداری نمایید و تا زمان مصرف نیز از مشاوره های ما بهره مند شوید. در ما نیز همه روز اخبار و نکات مناسبی برای برنج های مورد نظر شما گفته میشود و شما میتوانید آنها را نیز مطالعه نمایید. با ما همراه باشید.

فهرست