فروش برنج قهوه ای در تهران از طریق مراکز فروش زنجیره ای و بسیاری از عطاری ها و برنج فروشی ها صورت می پذیرد و به تازگی سوپر مارکت ها نیز اقدام به عرضه این محصول پر متقاضی کرده اند.
بسیاری از مردم برایشان سوال است که بهترین مارک برنج قهوه ای را باید از کجا تهیه کنند و قیمت هر کیلو از این محصول چقدر است و با توجه به اینکه اکثرا برای بهبود وضعیت سلامت و رژیم خود برای خرید برنج قهوه ای اقدام می کنند به دنبال بهترین کیفیت آن نیز هستند. البته در این بین هستند افرادی که نمی دانند برنج قهوه ای چیست.

بهترین مارک برنج قهوه ای

فروش برنج قهوه ای توسط بسیاری از مارک ها و برند های مواد غذایی صورت می گیرد اما هیچ کدام از آن ها نوع با کیفیت این محصول که معمولا از رقم هاشمی است را بسته نمی کنند و از ارقامی مثل شیرودی که ارزان قیمت است استفاده می کنند.

علت این امر بالا بودن هزینه بسته بندی های شکیل برند های مواد غذایی است و از طرفی برند ها باید محصول خود را در اختیار فروشگاه ها گذاشته تا آن ها به دست مشتری برسانند و از سوی دیگر خود این مارک ها برنج قهوه ای را تولید نمی کنند و از کارخانه های شالی کوبی تامین کالا می کنند.

برنج قهوه ای را از کجا تهیه کنیم

شما مصرف برای اینکه بتوانید بهترین برنج قهوه ای ممکن را با قیمت مناسب تهیه کنید باید به سراغ عطاری ها یا برنج فروشی ها بروید. این دو گروه خود به صورت مستقیم از کارخانه های شالی کوبی خرید می کنند و برنج قهوه ای با کیفیت را به صورت فله ای یا بسته بندی های سنتی 5 و 10 کیلویی می فروشند.

اگر هم به عنوان خواننده این متن کار فروش برنج قهوه ای را انجام می دهید و به عطاری، برنج فروشی و یا سوپر مارکت دارید می توانید با شرکت ما ارتباط بگیرید و با ما آشنا شوید. امید است تولیدات ما نیازتان را تامین کند.

قیمت هر کیلو برنج قهوه ای

معمولا افرادی که این سوال را می پرسند میخواهند ببینند قیمت برنج قهوه ای با سفید چقدر تفاوت دارد. در پاسخ به این سوال باید بگوییم قیمت این دو محصول با هم هیچگونه تفاوتی نداشته و اگر قرار بر بالا تر بودن قیمت باشد این مقدار بسیار نا چیز و اندک است.

فروش برنج قهوه ای به صورت اینترنتی

اگر بخواهید برنج قهوه ای را به صورت اینترنتی تهیه کنید فقط در صورتی برای شما بصرفه است که از خود کارخانه تولید کننده بخرید. چون هزینه حمل مقداری بالا است. اما بهترین راهکار این است که یک کارخانه تولید کننده مثل ما را پیدا کنید و آدرس یک عطاری یا برنج فروشی که از آن کارخانه خرید عمده کرده است و در شهر شما خرده فروشی انجام می دهد را بخواهید.

منبع: مرجع خرید و فروش انواع برنج قهوه ای

فهرست