ایران از تولید کنندگان برنج مرغوب در جهان می باشد و همه یاله در حجم بالا انواع برنج در نقاط مختلف کشور کشت می گردد. برنج شمال از کیفیت بالایی برخوردار بوده و انواع آن را می توان از مرکز فروش تهیه کرد.
برنج ایرانی در ارقام مختلفی کشت می گردد و از کیفیت بالایی برخوردار بوده و خریداران زیادی در کشور دارد. برنج شمال از برنج های درجه یک در جهان بوده و در انواع مختلف کشت می گردد و می توان در اوزان بالایی آن را خرید نمود. برنج ایرانی را می توان بصورت عمده و خرده از فروشگاه های معتبر و یا از مرکز فروش در سطح کشور با قیمت مشخصی خرید کرده و مورد استفاده قرار داد.

مرکز فروش برنج شمال

برنج شمال در انواع مختلف و در بسته بندی های متنوعی وارد کشور شده و بصورت عمده در بازار خرید و فروش می گردد. برنج ایرانی در گونه های مختلفی کشت می گردد و در انواع رنگ زرد، سفید و قهوه ای تولید می گردد و برنج سفید بیشترین مصرف را در کشور دارد. برنج مرغوب شمال را می توان بصورت عمده از مرکز فروش تهیه کرد و این برنج ها به اکثر کشورهای جهان صادرات گسترده ای دارند.

برنج ایرانی

برنج شمال ایرانی

برنج ایرانی در انواع مختلف کشت می گردد و می توان در حجم بالایی انواع آن را تهیه کرد. بیشترین برنج تولیدی در کشور در شمال بوده و این برنج ها بسیار مرغوب بوده و با قیمت نختلفی در بازار خرید و فروش می گردد. برنج شمال دارای بوی معطری بوده و ارزش غذایی بالایی داشته و مشتریان زیادی در بازار داخلی دارد و این برنج مرغوب در حجم بالایی در اکثر نقاط کشور کشت می شود. برنج ایرانی را می توان در انواع مختلف بصورت مستقیم از مراکز فروش و یال بطور غیر مستقیم از طریق اینترنت سفارش داده و خرید نمود.
منبع: قیمت برنج ایران

فهرست